Mindshare z nowym pozycjonowaniem "Good Growth"
Sieć agencji mediowych Mindshare (GroupM/WPP) ogłosiła wprowadzenie nowego pozycjonowania określanego jako "Good Growth". Efektem tego są zmiany w przywództwie firmy.
Nowe pozycjonowanie Mindshare określone jako "Good Growth" ma promować zdywersyfikowane, zrównoważone inwestycje, które są dobre dla biznesu i dla świata.
Dzięki temu nowemu pozycjonowaniu Mindshare ma nadzieję skierować inwestycje klientów nie tylko w media, które zapewnią największy zasięg dla najniższych CPM, ale także w te, które wspierają wysokiej jakości dziennikarstwo, mają u podstaw etykę danych i podkreślają niedostatecznie reprezentowane głosy w ekosystemie medialnym.
- Konsumenci wymagają więcej, a oczekiwania się zmieniają - powiedział dyrektor generalny Mindshare, Adam Gerhart. - Marki, szczerze mówiąc, muszą myśleć inaczej, a przez to i firmy muszą zachowywać się inaczej.
Nowa propozycja wartości będzie wspierana przez szereg zmian w kierownictwie Mindshare.
Nilufar Fowler, dyrektor ds. rozwoju globalnego, obejmie nową rolę dyrektora ds. globalnego klienta, wspierającego potrzeby klientów poprzez wykorzystanie możliwości Mindshare, GroupM i WPP. Mindshare wykorzystuje więcej narzędzi i talentów w spółce holdingowej, takich jak nowa jednostka danych WPP Choreograph , aby zaspokoić indywidualne potrzeby klientów.
Tom Johnson, dyrektor ds. cyfrowych w Mindshare Worldwide, wejdzie w nową rolę globalnego dyrektora ds. rozwiązań, i będzie również rozwijał strategie międzyagencyjne, a także pokieruje jednostką konsultingową ds. transformacji biznesowej firmy Mindshare, Change. Mindshare pomoże klientom określić, jak wygląda dla nich dobry wzrost i stworzyć plan działania, który go urzeczywistni.
Dyrektor ds. strategii danych w Mindshare USA, Shane McAndrew, zostanie globalnym dyrektorem ds. strategii i analityki w zakresie danych. Dyrektor ds. rozwoju Dan Reaume przejmie rolę dyrektora ds. rozwoju globalnego. Dyrektor ds. dochodzeń Joe Maceda zostaje dyrektorem ds. innowacji na świecie.
Oliver Joyce, szef Mindshare Worldwide w Stanach Zjednoczonych, zostaje dyrektorem ds. globalnej transformacji, ściśle współpracując z klientami korzystającymi z działu Change.
Zmiany zachodzą również na arenie międzynarodowej. CEO EMEA Helen McRae zostaje CEO Mindshare w regionie Azji i Pacyfiku, a agencja będzie poszukiwać zastępcy w regionie.
Kristina Palmer Shedd przeszła do Mindshare z Publicis Sapient jako globalny dyrektor ds. kadr, co ma kluczowe znaczenie, ponieważ agencje zmagają się z kryzysem talentów i staraniami o przyciągnięcie i zatrzymanie pracowników. W Mindshare będzie to obejmować przyjęcie bardziej zróżnicowanych praktyk zatrudniania i rekrutacji, takich jak używanie sztucznej inteligencji do anonimizacji nazwisk w CV w celu usunięcia ukrytych uprzedzeń.
Gerhart powiedział, że klienci, którzy często traktują agencje medialne jako dostawców wykonawczych i zlecają im zdobywanie najtańszych CPM przy największych wolumenach, zaczynają przyjmować inny sposób myślenia, który wspiera dobrą propozycję rozwoju Mindshare.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mindshare z nowym pozycjonowaniem "Good Growth"