Ministerstwo Obrony Narodowej szykuje kampanię promującą Legię Akademicką
Ministerstwo Obrony Narodowej szuka w konkursie firmy, która zajmie się kampanią informacyjno-promocyjną dotyczącą programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej. Przeznaczy na nią 240 tys. zł.
Wybrana w konkursie firmie zajmie się przygotowaniem i realizacją tej kampanii. Działania mają obejmować m.in. siedem krótkich, ok. 2-3 minutowych filmów promocyjnych, grafiki i inne materiały promocyjne, oraz aplikację mobilną.
Celem akcji będzie przekazanie studentom uczelni wyższych informacji dotyczącej programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej, promowanie w społeczeństwie procesu szkolenia rezerw osobowych Sił Zbrojnych RP oraz wzrost zainteresowania studentów w zakresie wiedzy dotyczącej obronności państwa.
Zaplanowane przez MON działania mają być realizowane od 9 listopada do 27 grudnia br. Ich budżet wstępnie oszacowano na 240 tys. zł. Konkurs trwa do 19 października, a zwycięska firma ma zostać wybrana do końca października.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Obrony Narodowej szykuje kampanię promującą Legię Akademicką