Będzie rządowa kampania dotycząca segregacji odpadów, resort środowiska szuka agencji
Ministerstwo Środowiska planuje kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą gospodarowania odpadami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Resort zbiera z rynku informacje na temat kosztów jej realizacji.
Na obecnym etapie resort środowiska zaprasza agencje do składania ofert z wyceną dotyczącą ogólnopolskiej kampanii. Potem rozpisze przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za jej przygotowanie i realizację. Celem tych działań ma być podniesienie świadomości ekologicznej społeczeństwa na temat pozytywnych aspektów segregacji odpadów komunalnych.
Wybrana w planowanym przetargu agencja zajmie się m.in. działaniami media relations, produkcją i emisją cyklu programów telewizyjnych poświęconych tematyce segregacji odpadów, produkcją i emisją jednominutowych reklam (felietonów) w telewizji, lokowaniem treści edukacyjnej w programach telewizyjnych, działaniami w internecie, stworzeniem strony internetowej wraz z przeniesieniem treści ze stronynaszesmieci.pl itp.
Kampania ma zostać przeprowadzona do 15 listopada br.
Agencje oferty z szacunkami dotyczącymi realizacji kampanii mogą składać do 15 kwietnia br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Będzie rządowa kampania dotycząca segregacji odpadów, resort środowiska szuka agencji