Mocne trunki na „polskim” Facebooku - który najmocniejszy? (infografika)
Które marki mocnych alkoholi są najpopularniejsze wśród polskich użytkowników Facebooka? Pokazuje to infografika, którą przygotowała agencja GoldenSubmarine.
Z badania polskich fanpage’y marek mocnych alkoholi na Facebooku wynika, że o whisky użytkownicy najaktywniej dyskutują w czwartki, a konkursy są najczęściej organizowane na stronach marki wódczanych.
Ogółem użytkownicy tych drugich fanpage’y są najaktywniejsi od 12:00 do 13:00. Natomiast ich administratorzy najczęściej zamieszczają wpisy odnoszące się do życzeń i toastów (20 proc. wszystkich postów). Wysoką pozycję mają też treści dotyczące imprez oraz samych marek.
>>> Polacy „piją” piwo na Facebooku o 13:00 (infografika z markami)
Z kolei na fanpage’ach marek whisky najwięcej dzieje się od 8.00 do 9.00 i od 15.00 do 16.00. Dyskusja jest aktywizowana przede wszystkim poprzez wpisy administratorów zawierające hasła i motta oraz treści dotyczące imprez i weekendu. Użytkownicy często „like’ują” posty, za to o wiele rzadziej je komentują.

Infografikę przygotowała agencja GoldenSubmarine w oparciu o dotyczący marek piwnych fragment wyników badania „Segmentacja użytkowników społeczności skupionych wokół marek alkoholi na portalu facebook.com, Q1” zrealizowanego przez Interactive Research Center i facead. Dane przedstawione w infografice to stan na 1 czerwca.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Mocne trunki na „polskim” Facebooku - który najmocniejszy? (infografika)