Nowe stanowisko w Burda Media Polska . Odchodzi szef Content Studio
Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w strukturze biura reklamy Burda Media Polska. Z firmy odchodzi z kolei Michał Wojak.
Monika Ceglińska-Maciak będzie odpowiadała za strategię i politykę reklamową, rozwój produktu reklamowego oraz zespół realizacyjny kampanii komercyjnych raportując bezpośrednio do Michała Helmana, chief commercial officera.
Posiada wieloletnie doświadczenie pracy w mediach i reklamie. Zdobywała je pracując w czołowych agencjach mediowych (Starcom, Media Direction OMD, MediaCom) i firmach digitalowych (K2), na różnych stanowiskach: od media planera do dyrektora strategii digitalowych.
Z firmą Burda Media Polska (a wcześniej z Edipresse Polska) związana jest od roku 2017, gdzie pełniła funkcję szefa zespołu realizacji (Head of Project Management), następnie osoby odpowiedzialnej za rozwój produktu reklamowego i politykę cenową reklam.
- Monika wielokrotnie udowodniła, że rozumie potrzeby biznesowe i komunikacyjne klientów reklamowych, i potrafi je przełożyć na konkretne, efektywne rozwiązania mediowe. Jestem przekonany, że Moniki doświadczenie i umiejętność współpracy z interesariuszami wpłynie na jeszcze wyższą jakość usług reklamowych świadczonych przez Burda Media Polska – mówi Michał Helman.
Michał Wojak, który dotychczas pełnił funkcję dyrektora Content Studia z końcem stycznia 2025 kończy współpracę z Burda Media Polska. Stanowisko to zajmował od jesieni ub.r.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowe stanowisko w Burda Media Polska . Odchodzi szef Content Studio
burda: "hold my drink and watch out"