Monika Sosnowska group account directorem w FCB&theMilkman
Monika Sosnowska rozpoczęła pracę na stanowisku group account director w agencji kreatywnej FCB&theMilkman.
Monika Sosnowska
Sosnowska odpowiada na nowym stanowisku za współpracę z klientami agencji. Ma wieloletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała w agencjach JWT, FCB Warsaw oraz Bridge2Fun.
Pracowała zarówno dla globalnych i lokalnych marek, m. in. dla: NIVEA, Morliny, Hochland, Sprite+Cyberpunk, Cartoon Network.
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB. Zarządza nią Tomasz Pawlikowski.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Monika Sosnowska group account directorem w FCB&theMilkman