Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)
Wystartowały kampanie reklamowe serwisów Morizon.pl i Gratka.pl należących do Ringier Axel Springer Media. Kampanie prowadzone są w telewizji i internecie, przygotowała je agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki.

Kampania serwisu Morizon.pl prowadzona jest pod hasłem „Pomożemy Ci znaleźć M”, w której podkreślana jest różnorodność dostępnych ofert oraz rola serwisu jako pomocnika łączącego osoby poszukujące nieruchomości z pośrednikami, deweloperami czy właścicielami nieruchomości.
Natomiast hasło przewodnie kampanii serwisu Gratka.pl brzmi: „Tyle ogłoszeń, że jest w czym wybierać. To jest Gratka!”. Kreacje reklamowe prezentują główną kategorię serwisu - Nieruchomości.
Kampanie są prowadzone niezależnie, ich celem jest zwiększenie rozpoznawalność obu marek, wzrost oglądalności i umocnienie pozycji w czołówce polskich serwisów ogłoszeniowych. - Uruchomienie prowadzonych równolegle kampanii jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem, ponieważ wyznacza początek faktycznej współpracy między naszymi serwisami oraz mediami Ringier Axel Springer Polska. Dzięki rozbudowanej sieci partnerstw z serwisami RASM, Allegro oraz mediami Polska Press staliśmy się jednym czołowych graczy na rynku nieruchomości w Polsce i mamy możliwość działania na niespotykaną dotąd skalę - komentuje Jarosław Święcicki, prezes zarządu Grupy Morizon, prezes zarządu spółki Gratka.
Koncepcje kreatywne kampanii oraz media miks przygotowała agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki. Za realizację spotów do telewizji i serwisów VoD odpowiadało Tyrka Studio.
Święcicki w lipcu br. objął funkcję CEO w MZN Property i Gratce, zaś stanowisko dyrektora operacyjnego Gratki objął wówczas Sławomir Topczewski, pełniący taką funkcję także w MZN Property. Kontrolny pakiet akcji MZN Property został kupiony przez Ringier Axel Springer Media pod koniec kwietnia, a w połowie lipca kupiona spółka złożyła wniosek o wycofanie jej z warszawskiego rynku giełdowego.
Z kolei umowę kupna 100 proc. udziałów serwisu Gratka.pl Ringier Axel Springer Media podpisał z Polska Press Grupą w lutym br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)