Mother New York globalną agencją kreatywną Wranglera
Globalną obsługą kreatywną marki jeansów Wrangler zajmie się agencja reklamowa Mother New York. To efekt rozstrzygniętego po kilku miesiącach przetargu.
Przetarg na globalną obsługę reklamową Wranglera rozpoczął się jesienią 2018 roku. Decyzja o nawiązaniu współpracy z agencją Mother New York zapadła niedługo po tym, jak Wrangler został wyodrębniony jako samodzielny podmiot z firmy VF, do której należy też marka Lee.
Do zadań agencji Mother należy strategia rozwoju marki i kompleksowa obsług kampanii reklamowych prowadzonych w prasie, na outdoorze i w internecie. Będzie to współpraca na szczeblu globalnym ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych rynków Wranglera, czyli Ameryki Północnej, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Jenni Broyles, wiceprezes Wrangler, powiedziała Ad Age, że Wrangler rozpoczął przegląd w poszukiwaniu „globalnego partnera agencyjnego wspierającego naszą strategię rozwoju na całym świecie”.
Pierwsze kampanie autorstwa agencji Mother New York mają być realizowane jeszcze w tym roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Mother New York globalną agencją kreatywną Wranglera