Azjatycki gigant wkracza do Warszawy. Na początek kilka sklepów
Malezyjska sieć dyskontów niespożywczych MR.DIY rozwija swoją obecność w Polsce. Latem 2025 roku marka otworzy cztery sklepy w Warszawie. Ale to nie koniec. W kolejnych miastach Polski uruchomione zostaną następne placówki azjatyckiego giganta, który zapowiada dalszą ekspansję w Europie Środkowej.
 materialy prasowe(1).webp)
Malezyjska sieć MR.DIY znana była dotychczas głównie w Azji jako jeden z liderów w segmencie dyskontów z artykułami do domu, ogrodu, majsterkowania i nie tylko. Rozpoczęła swoja historię w 2005 roku od małego sklepu z narzędziami. Dziś swoje sklepy w takich krajach jak Malezja, Tajlandia, Indonezja, Filipiny, Singapur, Kambodża, Indie, Bangladesz czy Wietnam. Łącznie to 4500 placówek w 14 krajach.
Może cię zainteresować: Action i Tedi zyskają nowego konkurenta. Malezyjski dyskont otworzy sklepy w Polsce
W listopadzie 2024 roku MR.DIY weszła do Polski. Powstały pierwsze w centrach handlowych. Chodzi o Galerię Bronowice w Krakowie, Centrum Handlowe Platan w Zabrzu oraz Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim Gemini Park w Bielsku Białej.
Teraz czas na stolicę. – Warszawa to milowy krok w naszym szeroko zakrojonym rozwoju – mówi Magdalena Nazarewicz, business development director Europe w MR.DIY.
Pierwszy warszawski sklep otworzy się w Galerii Wileńskiej i zajmie 1072 mkw. na pierwszym piętrze. Pozostałe lokalizacje to 599 mkw. w CH Blue City, 894 mkw. na Targówku i 1231 mkw. w Galerii Młociny. Ale to dopiero początek – jeszcze w tym roku otwarte zostaną kolejne sklepy w Toruniu (największy w Polsce – 1280 mkw.), Opolu, Gorzowie Wielkopolskim i Bytomiu. Trwają też rozmowy z następnymi warszawskimi centrami handlowymi.
Polska jako centrum Europy Środkowej MR.DIY
W Dąbrówce Wielkiej pod Łodzią trwa właśnie rozbudowa nowego centrum logistycznego, które zasili sklepy nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i na Węgrzech. MR.DIY już wcześniej zajął 12 tys. mkw. w Hillwood Zgierz I – teraz zwiększa tę powierzchnię, by obsłużyć dalszą ekspansję.
Czytaj także: Valkea obsłuży nową sieć dyskontów z Malezji
– Wygoda zakupów, dobierane ze szczególną starannością lokalizacje sklepów – z dobrym dojazdem, przestronnym parkingiem – oraz komfort klientów podczas odwiedzin w salonach to elementy strategii, będące dla nas priorytetami – dodaje Magdalena Nazarewicz, która pokieruje rozwojem marki na rynkach: polskim, czeskim, rumuńskim i węgierskim.
Hasło MR.DIY to “Zawsze niskie ceny” i oferta dla każdego
MR.DIY ma 10 kategorii produktów, w tym artykuły gospodarstwa domowego, dekoracje, produkty szkolne i biurowe, akcesoria samochodowe, zabawki, produkty dla zwierząt oraz bogaty wybór narzędzi i akcesoriów do majsterkowania.
W sklepach dominują stonowane barwy, ciepłe oświetlenie i przejrzysty układ. Strefa kas wyróżnia się żywym, żółtym kolorem. – Asortyment MR.DIY w każdym kraju jest dostosowywany do lokalnych preferencji. Dzięki badaniom i elastycznej polityce zakupowej możemy reagować na zmieniające się trendy i potrzeby naszych klientów – podkreśla Nazarewicz.
Dołącz do dyskusji: Azjatycki gigant wkracza do Warszawy. Na początek kilka sklepów