MullenLowe MediaHub z międzynarodowym zleceniem od Netflixa
Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki, na których agencja mediowa MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialna za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – będzie to wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”.
O powierzeniu projektu zdecydowały kompetencje digitalowe warszawskiego biura, które będzie realizować pracę na rzecz klienta wspólnie z biurem MediaHub w Londynie.
- W projekcie dla marki Netflix łączymy jakość obsługi i świetne zrozumienie wymagań klienta, oferowane przez naszą centralę oraz nasze techniczne, mediowe i strategiczne umiejętności. Cieszę się, że po uzyskaniu niezależności mogliśmy rozwinąć w Warszawie digitalowe kompetencje tak, by teraz stać się jednym z najlepszych zespołów na świecie i dzięki temu współpracować z MullenLowe Group na nowych, bardzo korzystnych dla nas zasadach - mówi Ewa Góralska, managing director w MullenLowe MediaHub.
Multimarketowy projekt, promujący stworzoną przez Netflix aplikację do medytacji „Headspace”, obejmuje marketing w wyszukiwarkach - działania search w Google, Bing i AppleSearch oraz paid social na platformach Facebook, Instagram, Snapchat.
Zespołami obsługującymi kampanie dla Netflix kierują Marek Fordoński, head of paid social oraz Marcin Bugajski, head of SEM.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub z międzynarodowym zleceniem od Netflixa