Nad morzem rusza Mentos Fresh Camp
Rozpoczyna się cykl letnich imprez Mentos Fresh Camp. Organizacją i promocją akcji zajmują się Grupa RMF i Macroscope OMD.
W ramach akcji Mentos Fresh Camp przez sześć kolejnych weekendów w miejscowościach nadmorskich będą funkcjonować specjalne miasteczka. W ciągu dnia będzie w nich można uczestniczyć w konkursach i aktywnościach na plaży, a wieczorem bawić się na imprezach klubowych. Za oprawę muzyczną cyklu odpowiadają m.in. Chocolate Puma, Daddy’s Groove, Daniel Bovie i Martijn ten Velden.
Celem cyklu jest kontakt z szerokim gronem konsumentów cukierków Mentos. Podobna akcja promująca tę markę była prowadzona jesienią ubiegłego roku pod nazwą Mentos Pure Fresh Nights (więcej).
Startujący właśnie Mentos Fresh Camp obejmie kolejno Świnoujście (15-17 lipca), Kołobrzeg (22-24 lipca), Mielno (29-31 lipca), Łebę (05-07 sierpnia), Władysławowo i Chałupy (12-14 sierpnia) oraz Sopot (19-21 sierpnia). Organizacją imprez zajmuje się Grupa RMF, a za ich promocję w mediach (przede wszystkim w RMF Maxxx) odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nad morzem rusza Mentos Fresh Camp