Natalia Trojan communication managerem w Value Media
Natalia Trojan dołącza do agencji mediowej Value Media należącej do Group One. Ostatnio pracowała w Havas.
Natalia Trojan
Trojan będzie odpowiedzialna za wdrażanie strategii mediowej dla marki Orange.
Do Value Media przeszła z agencji Havas, gdzie przez trzy lata realizowała projekty dla takich klientów jak PLL LOT, Wawel i Pepco.
Wcześniej zdobywała doświadczenie w domu mediowym Zenith specjalizując się w markach farmaceutycznych i FMCG oraz w Wavemakerze.
Ukończyła Społeczną Psychologię Kliniczną w Szkole Głównej Psychologii Społecznej.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Natalia Trojan communication managerem w Value Media