Nestlé z loterią promocyjną „Minionki”
Z początkiem czerwca ruszyła loteria płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).

Loteria trwa do 26 lipca, ma charakter instant-win (uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę).
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić jednorazowo dowolne płatki śniadaniowe lub batonik zbożowy marki Nestlé (m.in. Nesquik, Cini Minis, Fitness). W loterii biorą udział opakowania płatków Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie Nestle-cereals.com/minions2.
Nagrody w loterii Nestlé
Nagrodą w loterii są minionkowe słuchawki (nagroda dzienna, instant win - 500 sztuk) oraz aparaty fotograficzne Instax (nagroda tygodniowa, losowanie - 100 sztuk).
Promocję wspierać będzie ogólnopolska kampania reklamowa (w internecie i punktach sprzedaży), która również jest adaptacją globalnej komunikacji.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nestlé z loterią promocyjną „Minionki”