Nextbike Polska ma zlecenie od władz Warszawy na 1,5 mln zł
Władze Warszawy zawarły z firmą Nextbike Polska nową umowę dotyczącą prowadzenia kampanii reklamowych. Wartość kontraktu opiewa na kwotę ponad 1,46 mln zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Umowa dotyczy usług polegających na prowadzeniu kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników reklamowych umieszczonych na rowerach miejskich, na tzw. skrzydełkach ekspozycyjnych.
Władze Warszawy udzieliły w tym zakresie zamówienia spółce Nextbike Polska "bez uprzedniej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej". Uzasadnia to tym, że spółka ta "jest jedynym podmiotem uprawnionym do umieszczania reklam na rowerach wchodzących w skład systemu Warszawskiego Roweru Publicznego".
Wartość kontraktu wynosi 1 463 414, 63 zł netto (bez VAT).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Nextbike Polska ma zlecenie od władz Warszawy na 1,5 mln zł