„Nie zatrzymuj się” w kampanii Adrenaline Mountain Dew (wideo)
Do sprzedaży w Polsce trafia napój Adrenaline Mountain Dew. Od września będzie go wspierać kampania reklamowa przygotowana przez agencje EMCG i BBDO oraz dom mediowy OMD.
Wprowadzany właśnie na polski rynek Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) to napój energetyczny, który oprócz kofeiny i tauryny, zawiera żeń-szeń, witaminy B2 i B12 oraz kwas pantotenowy. Kampania reklamowa wspierająca ten produkt podkreśla zapewniane przez niego energię, szybkość, wolność, niezapomniane wrażenia oraz pozytywne emocje. W 30-ekundowym spocie telewizyjnym bohaterowi uprawiającemu parkour towarzyszą slogany takie jak „Nie zatrzymuj się” i „Wykorzystaj potrójną energię”.
Działania reklamowe rozpoczną się 1 września w telewizji oraz kinach z sieci Helios i Kinoplex, obejmując ponadto punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała rosyjska agencja EMCG, jej adaptacją na polski rynek zajęła się agencja BBDO, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Nie zatrzymuj się” w kampanii Adrenaline Mountain Dew (wideo)