nju mobile w reklamie abonamentu dla dwóch numerów niszczy ofertę pełną żółci (wideo)
W nowym spocie oferty abonamentowej nju mobile bohater symbolizujący tę markę walczy z postacią pełną żółci ilustrującą niekorzystne taryfy telekomunikacyjne. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather i Initiative Media.
                                Spot pokazuje, jak bohater marki nju mobile i jego partnerka odsysają żółć z postaci symbolizującej taryfy telekomunikacyjne z niekorzystnymi warunkami: wysokimi opłatami i umowami na długi okres. Po usunięciu żółci wyłania się dwójka klientów.
Reklama promuje ofertę abonamentową nju mobile, w ramach której za 29 zł miesięcznie klient otrzymuje nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci w kraju oraz 10 GB pakietu internetowego (z czego 2,43 GB w ramach roamingu w Unii Europejskiej). Użytkownik za 9 zł miesięcznie może dokupić taką ofertę dla drugiego numeru.
Ponadto w ramach promocji po 6 miesiącach korzystania z oferty klient dostaje dodatkowy pakiet internetowy (po 24 miesiącach jest to 30 GB).
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
                    
Newsletter



            
                                    
                                    
                                    
                    
                    
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”    
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?    
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?    
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu     
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku    
                        
                        
                        
                        
Dołącz do dyskusji: nju mobile w reklamie abonamentu dla dwóch numerów niszczy ofertę pełną żółci (wideo)