Novartis rewiduje medialne zobowiązania
Firma Novartis przymierza się do przeglądu swoich globalnych zobowiązań medialnych.
Wartość globalnego budżetu medialnego farmaceutycznego giganta szacuje się na 600 milionów dolarów.
Obecnie za ten budżet odpowiada należący do holdingu WPP Group dom mediowy MEC, który jego amerykańską część przejął w 2008 roku od siostrzanej agencji Mindshare.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Novartis rewiduje medialne zobowiązania