Nowe osoby w wydawnictwie książkowym Grupy ZPR Media
Do zespołu wydawnictwa Harde działającego w ramach grupy medialnej Time SA (Grupa ZPR Media) dołączyły dwie nowe osoby: Kamil Pawłowski i Michał Nowiński.

Kamil Pawłowski objął stanowisko kierownika sprzedaży. Jest on od niemal 20 lat związany zawodowo z branżą wydawniczą. Pracował na różnych stanowiskach w hurtowniach, u dystrybutorów i w wydawnictwach. Przez ostatnie sześć lat piastował funkcję kierownika lub dyrektora handlowego.
W lutym powiększył się również zespół działu marketingu, do którego dołączył Michał Nowiński. Objął stanowisko marketing managera. Z branżą wydawniczą związany jest od ponad sześciu lat. Realizował projekty dla firm wydawniczych, zarządzał kanałami marek w social mediach, pisał teksty, recenzje, prowadził eventy i spotkania z autorami.
– Wzmocnienie struktur Hardego jest spowodowane dynamicznym rozwojem wydawnictwa - zwiększeniem oferty i wolumenów sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji. Harde wraz ze swoim imprintem Lekkie ma ambitne plany wydawnicze na bieżący rok dlatego ważne jest dla nas budowanie relacji i efektywna komunikacja z czytelnikami i autorami - mówi Jolanta Liżewska Zyzek, dyrektor operacyjna wydawnictwa Harde.
Wydawnictwo Harde działa w ramach grupy medialnej Time SA, do której należą m.in. tytuły drukowane „Super Express”, „Murator” wraz portalami internetowymi, a także rozgłośnie radiowe - Radio Eska, Eska Rock, Vox FM czy SuperNova oraz internetowe serwisy tematyczne.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w wydawnictwie książkowym Grupy ZPR Media