„Odsłaniamy się na nowo” - sklepy meblowe Agata promują się po rebrandingu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci salonów meblowych Agata (dawniej Agata Meble) z nową identyfikacją wizualną. Akcja, przygotowana przez firmy Opus B i Vizeum Polska, wspiera promocję „40 rat 0%, 2 raty gratis”.

To jeden z etapów procesu rebrandingu, na który zdecydowaliśmy się ponad rok temu i konsekwentnie wdrażamy. Obecnie nowe logo sieci Agata jest już na wszystkich 18 salonach w Polsce, a wkrótce będzie obecne także w każdym ze sklepów - opisuje kampanię Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie Agata. Przypomnijmy, że nowa nazwa i logo sieci Agata zostały zaprezentowane w połowie ub.r.
Nowa akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Odsłaniamy się na nowo”, informuje o promocji „40 rat 0%, 2 raty gratis”, w ramach której w salonach Agata można rozłożyć płatność za produkty na 40 nieoprocentowanych rat, z których pierwszych dwóch nie trzeba płacić, bo są sfinansowane 5-procentowym rabatem. Taka oferta będzie obowiązywać do 24 stycznia.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe), radiu (rozgłośnie ogólnopolskie), internecie oraz w samych salonach Agata.
Kreacją reklam zajęła się agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: „Odsłaniamy się na nowo” - sklepy meblowe Agata promują się po rebrandingu (wideo)