Kontrola jakości rzepaku promuje Olej Kujawski (wideo)
Rusza nowa kampania reklamująca Olej Kujawski (produkowany przez ZT Kruszwica). Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Papaya Films, Lunapark i Juice Sound.
Spot jest utrzymany w konwencji od lat obowiązującej w reklamach Oleju Kujawskiego.
Tym razem grupka kobiet w strojach ludowych czeka na mężczyzn przywożących zebrany z pola rzepak i przeprowadzają kontrolę jego jakości. Rzepak okazuje się niewystarczająco dobry, więc nie zostanie wykorzystany do produkcji Oleju Kujawskiego.
Działania reklamujące Olej Kujawski obejmują przede wszystkim telewizję.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem - Juice Sound, a postprodukcją - Lunapark.
wideo
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kontrola jakości rzepaku promuje Olej Kujawski (wideo)