Nowa odsłona kampanii Oleju Kujawskigo
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Oleju Kujawskiego, produkowanego przez ZT Kruszwica. Akcję przygotowały PZL, Starcom i Timecode Film Production.

W telewizji i internecie trwa kampania oleju Kujawskiego tłoczonego na zimno (ZT „Kruszwica”.). Promocja jest wspierana billboardami sponsorskimi, których koncepcja została opracowana przez Agencję PZL, a za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Timecode Film Production.
- W pięknym obrazie zaplanowanym przez PZL i zrealizowanym przez Timecode udało się zakląć sedno linii olejów Kujawski tłoczonych na zimno, przedstawić różnorodność ich zastosowań oraz przedstawić benefity produktowe - powiedział Sławek Kozłowski, brand manager Oleju Kujawskiego.
Media w kampanii sponsoringowej zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za zdjęcia foodowe odpowiadał Jacek Kędzierski.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona kampanii Oleju Kujawskigo