Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski Wie”. Marka pozycjonuje się jako ekspert, ale nie tylko w dziedzinie gotowania.
Firma Princes Foods rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Olej Wielkopolski pod hasłem "Wielkopolski Wie".
30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania.
Pokazuje, że Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania, ale i jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, przywołać wspomnienia i łączyć pokolenia.
Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Heads Advertising, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Wavemaker.
Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam