Mint Media obsługuje markę Olej Wielkopolski
Agencja Mint Media wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski (należącej do Grupa Princes) w social mediach.

Agencja na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki Wielkopolski na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach.
Agencja ma w planach także organizację konkursów konsumenckich oraz współpracę z kulinarnymi influencerami. Utrzymuje również stałą współpracę z ambasadorem marki, Damianem Kordasem, zwycięzcą programu „MasterChef Polska”.
Olej Wielkopolski z Mint Media
- Dla marki Wielkopolski stworzyliśmy ideę #NaturalnieNamPasuje, która nie tylko odzwierciedla przemiany społeczne (a więc i dążenie do zdrowszego stylu życia), ale też celnie trafia w oczekiwania target grupy. Podkreśliliśmy naturalność w wielu kontekstach: od składników produktu poprzez naturalne uprawy, aż po działania marki na rzecz natury. Połączyliśmy dwa – tylko pozornie – nie pasujące składniki: nowoczesność i tradycję, a wszystko to doprawiliśmy odrobiną poczucia humoru - mówi Katarzyna Wolska, head of creative w Mint Media.
Za projekt po stronie agencji odpowiada Account Manager Julia Fiszer.
W spocie reklamowym Damian Kordas przygotowuje smaczne, polskie potrawy z wykorzystaniem Wielkopolskiego Oleju Rzepakowego. Kampania pod hasłem „Pasuje do dań. Pasuje naturze” prowadzona jest w kanałach digital, social mediach, radiu, prasie kobiecej oraz kulinarnej.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Mint Media obsługuje markę Olej Wielkopolski