Damian Kordas z babcią Felą reklamują Olej Wielkopolski (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Oleju Wielkopolskiego (Princes Foods), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu Master Chef oraz jego babcia, Fela. Akcja to efekt współpracy Agencji Feeders, Wavemaker, Sputnik Studio i Locomotive.
Hasło kampanii “Pasuje do dań, pasuje naturze” ma komunikować proekologiczne działania marki. Olej Wielkopolski już teraz sprzedawany jest w butelkach rPET wyprodukowanych w 51 procent z recyklingu. Dodatkowo do produkcji oleju wykorzystywany jest wyłącznie rzepak z polskich, zrównoważonych upraw.
Wykorzystanie w spocie, jak i całej komunikacji motywu krzyżówki dodatkowo podbija przekaz “dopasowania” Oleju do dań i natury.
W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama prasowa, seria video do digitalu, kampania w social mediach oraz nowa odsłona strony internetowej Oleju.
Za big idea kampanii odpowiada Feeders Agency (która zdobyła ten budżet w przetargu), a produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Mat Witkowski, a operatorem Kacper Zięba. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Damian Kordas z babcią Felą reklamują Olej Wielkopolski (wideo)