Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6
Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6 - magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.
W 15-sekundowym spocie telewizyjnym wykorzystano zabieg formalny, czyli celowe, postprodukcyjne zakłócenia obrazu i dźwięku.
Mają one na celu ilustrację efektów braku magnezu w organizmie, a ich eliminacja ma symbolizować uzupełnienie diety o MAG-Vitum B6.
Agencja Heads Advertising odpowiada za koncept kreatywny i nadzór realizacyjny. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek.
Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/cQsZ77rIOfs" title="Spot MAG-Vitum B6 15" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6