Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!
Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.
 655x435.jpg)
W listopadzie 2022 r. wystartowała kampania świąteczna Rituals. Artystyczny projekt, zrealizowany na powierzchni ponad 210 m2, w tętniącym życiem sercu miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta, Uniwersytetu Warszawskiego, bulwarów wiślanych oraz prestiżowej Elektrowni Powiśle, oddaje ducha wielkomiejskiego szyku. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 150 godzin.
- Wybraliśmy mural, jako formę komunikacji, ponieważ zależało nam na wykorzystaniu niestandardowych rozwiązań, skupiających ekologiczne formy promocji w połączeniu z artystycznym aspektem reklamy. Mural na warszawskim Powiślu jest zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy nad kampanią świąteczną. Cieszymy się, że to malowidło i jego innowacyjna iluminacja estetycznie ozdabia jedną z najważniejszych ulic w Warszawie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kossakowska, Head of Marketing Eastern Europe.
%20655x435.jpg)
Dzięki dedykowanemu oświetleniu laserowemu marka Rituals wykorzystała w kampanii spersonalizowany koncept, dostosowany do świątecznych działań promocyjnych.
Za realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media, który jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH, Digital OOH. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.
%20655x435.jpg)
%20655x435.jpg)

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


