Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)
Agencja reklamowa Publicis Conseil przygotowała dla Orange kampanię "Giving your old phone a second life is child's play", w której zachęca by dać drugie życie starym, nieużywanym już telefonom. Kampania ma pojawić się również w Polsce.

Firma Orange zdecydowała się zwiększyć świadomość wpływu sprzętu na środowisko, zwłaszcza telefonów komórkowych, które są wykonane z plastiku i szkła, ale także nieodnawialnych zasobów naturalnych. zachować. Szacuje się, że we Francji w szufladach znajduje się ponad 100 milionów nieużywanych już telefonów.
W tym kontekście Orange wraz z Publicis Conseil rozpoczyna nową kampanię i zachęcając, by dać drugie życie swojemu staremu telefonowi.
Film „Zabawka” w reżyserii Frédérica Planchona (Iconoclast) opowiada o intymnej, szczerej i bezwarunkowej relacji między małą dziewczynką a jej zabawką, słynnym ruchomym telefonem „Fisher Price”. Z biegiem lat dziecko dorasta, staje się nastolatką, stopniowo porzuca swoją zabawkę, która trafia na strych.
Gdy zostaje mamą, wraca po latach z córką, która z kolei zachwyca się i adoptuje zabawkę. Dzięki tej sprytnej przypowieści Orange zachęca nas, abyśmy dali drugie życie naszym telefonom.
- Aby zająć się tematem takim jak drugie życie telefonów komórkowych, wydawało mi się niezbędne, aby pokazać historię transmisji: nadszedł czas, aby spojrzeć na świat oczami tych, którzy będą nim żyć - powiedział Marco Venturelli, prezes nadzorujący kreatywność w Publicis Conseil.
Kampania obejmuje emisję 60-sek. spotu, reklamy w prasie i na plakatach oraz w internecie.
W drugiej fazie Orange uruchomi kilka programów w Europie, aby dać telefonom drugie życie, zachęcając do zwrotu lub recyklingu starych telefonów, a także do naprawy lub zakupu odnowionych telefonów.
Kampania wystartowała już we Francji, kolejno będzie uruchamiana w każdym z krajów europejskich, w których Orange jest obecny:Belgii, Hiszpanii, Luksemburgu, Mołdawii, Polsce, Rumunii i Słowacji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Orange w nowej kampanii namawia, by dać drugie życie starym telefonom (wideo)
sp ro bu jc ie na pis ac w op in ia ch na zw is ko na cz el ne go w m, sk ry pt do te go ni ed op us ci.
nie wo l no ni cz eg o na pi sa c na dr ek to ra w m. sz ef di gi ta