Orange najbardziej rozpoznawalną marką operatorów komórkowych, w górę Nju mobile
Orange jest najbardziej rozpoznawalną marką telefonii komórkowej wśród polskich internautów - wynika z badania domu mediowego MEC.
Zapytani jakie marki operatorów telefonów komórkowych znają, 86 proc. internautów spontanicznie wskazuje Orange, 79 proc. - T-Mobile, 78 proc. - Plus, a 75 proc. - Play.
Dla Orange i Play oznacza to wzrost o 2 pkt. proc., dla Plusa - spadek o 2 pkt. proc., a dla T-Mobile - o 1 pkt. proc. w stosunku do ubiegłorocznych wyników.

Świadomość wspomagana ww. marek utrzymuje się na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego i wynosi 97 proc. dla Orange, 95 proc. dla Plusa, 94 proc. dla Play oraz 94 proc. dla T-Mobile.
Podobny układ sił pokazuje ranking telekomów według wskaźnika "Top Of Mind", tj. wskazań respondentów, którzy jako pierwszą wymieniają daną markę. 31 proc. z nich stawia tu na Orange, 25 proc. na Plusa, 21 proc. na Play, a 16 proc. na T-Mobile.
Wśród mniejszych marek, 33-proc. świadomość spontaniczną i 86-proc. świadomość wspomaganą (wzrost o 2 pkt. proc.) ma wśród polskich internautów Heyah.
Ponadto zwraca uwagę wynik Nju mobile: 18 proc. badanych wymieniało spontanicznie tę markę jako im znaną, a 60 proc. potwierdzało, że ją zna.
.png)
Badanie "MEC Mobile Report" zostało zrealizowane przez dom mediowy MEC w maju 2014 r. na próbie 1353 internautów w wieku 15+.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Orange najbardziej rozpoznawalną marką operatorów komórkowych, w górę Nju mobile