„Pohulaj ze światłowodem jakości Orange” w nowej odsłonie kampanii operatora
Zespół Orange oraz agencja Leo Burnett przygotowały nową odsłonę kampanii światłowodu jakości Orange. Każdy, kto zdecyduje się wybrać ofertę, może skorzystać ze światłowodu Orange za dodatkowe 35 zł/miesięcznie, gdy przeniesie swój plan komórkowy do pakietu ze światłowodem do 600 Mb/s.
W nowej odsłonie spotu występują dobrze już znana rodzina i robot Max, którzy wybierają się na ferie w góry. Planując wyjazd rozmawiają przez internet z bacą, u którego zamierzają się zatrzymać. Wypytują go o warunki, z których najważniejszy jest internet na miejscu. Baca w zabawny sposób odpowiada na wszystkie pytania nurtujące naszych bohaterów.
Kampania poza spotami telewizyjnymi, będzie także obecna w digitalu i social mediach.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekundowych, które można obejrzeć w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą też emitowane w mediach społecznościowych w specjalnych formatach.
Spot reżyserował Sebastian Pańczyk. Film wyprodukowało Dobro, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Pohulaj ze światłowodem jakości Orange” w nowej odsłonie kampanii operatora