Orlen chce zatrudnić agencję do obsługi social mediów
PKN Orlen wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą mediów społecznościowych spółki Orlen Paliwa, zajmującej się sprzedażą paliw silnikowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie rekomendacji i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych kierowanej do klientów biznesowych (B2B) spółki.
Orlen chce budować wizerunek spółki Orlen Paliwa jako lidera hurtowej sprzedaży paliw na rynku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zwycięska agencja będzie pracować dla Orlenu do końca przyszłego roku. Spółka nie wyklucza jej przedłużenia na kolejne lata.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 września.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Orlen chce zatrudnić agencję do obsługi social mediów