Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B: Punkt dla Mamy
Rozpoczęła się trzecia edycja programu "Punkt dla Mamy" promującego produkty Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B. Akcję prowadzą firmy Navo PGD i \Data Solutions.
W ramach programu "Punkt dla Mamy" przy kupnie produktów marki Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B za minimum 20 zł w wybranych sklepach dziecięcych otrzymuje zdrapkę ze specjalnym kodem umożliwiającym zbieranie punktów po zalogowaniu się na stronie akcji. Te punkty można wymieniać na artykuły dziecięce, a do wygrania w loteriach są również wycieczki zagraniczne i fundusze na rozwój dziecka. Ponadto akcja motywuje właścicieli i sprzedawców do rekomendowania tych produktów - co miesiąc zespoły z pięciu sklepów, których klienci zarejestrowali w serwisie najwięcej punktów, otrzymują bony zakupowe.

Program "Punkt dla Mamy" rozpoczął się 26 października i potrwa do końca czerwca przyszłego roku. Akcję przygotowały i realizują dział marketingu firmy Navo PGD i agencja \Data Solutions.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B: Punkt dla Mamy