Parlament Europejski: przetarg na 6 mln euro na materiały promocyjne
Parlament Europejski szuka agencji, która zaprojektuje i wyprodukuje materiały promujące tę instytucję. Otwarty przetarg dotyczy 4-letniego zlecenia o budżecie 6 mln euro.
Parlament Europejski rozpoczyna otwarty przetarg na agencję reklamową lub wzorniczą, która zaprojektuje i wyprodukuje 27 artykułów promujących tę instytucję. Kreacja tych materiałów ma odzwierciedlać - w różnych wersjach językowych - założenia demokracji parlamentarnej (dialog, przejrzystość, wyrażanie poglądów), podstawowe zasady integracji europejskiej (demokracja, szacunek, różnorodność), a także wartości związane z PE (godność, wolność, równość). Artykuły będą wykorzystywane podczas różnych wydarzeń organizowanych przez Parlament Europejski - zarówno cyklicznych, jak i jednorazowych.
Oferty do przetargu można składać do 25 listopada. Kryterium ich oceny będzie kreatywność oraz jakość całego procesu - od produkcji po dostawę materiałów. Budżet całego projektu - zaplanowanego na 4 lata - wyniesie maksymalnie 6 mln euro.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Parlament Europejski: przetarg na 6 mln euro na materiały promocyjne