Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w bożonarodzeniowej kampanii reklamującej Smartfonerię w T-Mobile (wideo)
Sieć T-Mobile wprowadza ofertę promocyjną Smartfoneria obejmującą smartfony w niższych cenach dla użytkowników taryf abonamentowych. W towarzyszącej temu kampanii reklamowej, utrzymanej w stylistyce bożonarodzeniowej, występują Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski.
W ramach Smartfonerii dla klientów oferty abonamentowej T-Mobile dostępne będą nowe modele smartfonów, z dodatkowymi, specjalnymi akcesoriami, w limitowanych edycjach, niedostępnych w innych kanałach sprzedażowych. Pierwsza odsłona promocji obejmuje smartfony Samaunga - modele Galaxy S6 oraz Galaxy A5 i A3.
Samsung Galaxy S6 będzie też dostępny od 1 zł w ofercie T2 bez limitu danych, w abonamencie o wysokości 99,95 zł i umowie na 36 miesięcy (za 199 zł przy umowie na 24 miesiące oraz za 649 zł w ofercie T3)
T-Mobile z nowymi taryfami Supernet: ceny od 39,95 do 99,95 zł, wybrane aplikacje bez zużywania pakietu internetowego
W kampanii reklamującej ofertę Smartfoneria występują prezenter Piotr Kędzierski i piosenkarka Patricia Kazadi, a także laureaci „T-Mobile Show”, wakacyjnego konkursu sieci T-Mobile. Spot pokazuje, jak śpiewają piosenkę „Merry Christmas Everyone” Shakin' Stevensa.
Piotr Kędzierski razem z Agnieszką Szulim reklamował konkurs „T-Mobile Show”, a Patricia Kazadi w kampanii sieci wystąpiła wiosną br. razem z Kingą Preis.
Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji (spot 30- i 15-sekundowy), radiu, internecie (m.in. w social media) oraz na outdoorze.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Reklamy internetowe przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7, a działania w mediach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w bożonarodzeniowej kampanii reklamującej Smartfonerię w T-Mobile (wideo)