Patricjus Ziecik nowym dyrektorem marketingu w Henkel Polska
Patricjus Ziecik objął stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care (środków do prania i czystości) w Henkel Polska. Ostatnio pracował w centrali firmy w Düsseldorfie.
Ziecik jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel (m.in. Persil, Silan). Do jego obowiązków należy również planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Zarządza kilkunastoosobowym zespołem.
Patricjus Ziecik pracował w Henkel Polska w 2011 roku jako brand manager. Potem przez trzy lata był w oddziale firmy w Wiedniu, gdzie pełnił funkcję CEE regional brand&digital managera. W 2013 roku wrócił do Polski na stanowisko key account & e-commerce managera. Niedługo potem awansował na stanowisko head of sales key account management group. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję global senior net revenue managera w centrali Henkla w Düsseldorfie.
Teraz wrócił do polskiego oddziału firmy, by objąć stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care. Przed dołączeniem do zespołu Henkla, doświadczenie zdobywał w agencjach St. Stephens i Havas w Austrii oraz w firmie Mars w Niemczech. - Po raz trzeci wracam do polskiego oddziału Henkla, tym razem na stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care. Cieszę się z tego nowego wyzwania i wierzę, że dzięki mojej wiedzy, doświadczeniu zdobytemu za granicą i przy wsparciu mojego zespołu wzmocnimy pozycje marek firmy na polskim, mocno konkurencyjnym rynku - powiedział nowo mianowany dyrektor marketingu.
Patricjus Ziecik zdobywał wykształcenie z zakresu zarządzania i biznesu międzynarodowego na zagranicznych uczelniach. Jest absolwentem McGill University w Kanadzie, Lancaster University w Wielkiej Brytanii, ESB Business School w Niemczech i NEOMA Business School Reims we Francji.
Biuro prasowe Henkel Polska nie odpowiedziało nam, kogo Ziecik zastąpił.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Patricjus Ziecik nowym dyrektorem marketingu w Henkel Polska