Paweł Karaś kieruje sprzedażą Facebooka w ARBOinteractive Polska
W ARBOinteractive Polska wydzielono zespół do obsługi kampanii reklamowych na serwisie Facebook, którym kieruje Paweł Karaś.
Kierowany przez Pawła Karasia zespół docelowo będzie liczyć cztery osoby dedykowane wyłącznie sprzedaży i obsłudze kampanii reklamowych na Facebooku. „Naszym celem jest zbudowanie zgranego zespołu specjalistów w dziedzinie social marketingu, którzy będą stanie nie tylko realizować efektywne kampanie na Facebooku, lecz także towarzyszyć klientom podczas planowania ich strategii i wyboru optymalnych rozwiązań” – mówi Paweł Karaś.

Grupa ARBOinteractive jest partnerem strategicznym serwisu Facebook w Europie Środkowo- Wschodniej od stycznia br. Na mocy umowy firma obsługuje kluczowe agencje i klientów serwisu.
Paweł Karaś jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji na SGGW w Warszawie. Od 2007 roku związany jest z Grupą ARBOmedia, gdzie początkowo odpowiadał za obsługę klientów agencyjnych sieci ARBOnetwork.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Paweł Karaś kieruje sprzedażą Facebooka w ARBOinteractive Polska