Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia
Do zarządu firmy Comperia, wydawcy m.in. serwisów eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl i Telepolis.pl, został powołany Paweł Szukalski. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz marketing. Wcześniej pracował m.in. w Internet Mall Polska, Google i PayPal.
Szukalski ma wspomóc firmę Comperia w rozwoju usług dla ecommerce, takich jak wielokanałowa sprzedaż (omnichannel) oraz nowe metody płatności (ratalne oraz odroczone, tzw. Buy Now Pay Later).
- Chcemy zaoferować pełną gamę rozwiązań dla klienta ecommercowego - bez względu na to, czy płaci za towary czy za usługi - deklaruje Paweł Szukalski.
Ostatnio country manager Creditstar Group
Dotąd pełnił rolę country directora estońskiego fintechu Creditstar Group AS, udzielającego krótkoterminowe pożyczki konsumenckie i firmowe. Współzakładał i zarządzał polskim oddziałem firmy.
W latach 2012-2017 pracował dla należącej do Naspers Group spółki Internet Mall Polska - najpierw będąc dyrektorem handlowym portalu Mall.pl, a potem nim zarządzając (jako country manager i członek zarządu).
Wcześniejsze doświadczenia Szukalskiego obejmują pracę dla irlandzkiego oddziału firmy PayPal i zakładanie polskiego biura Google, a potem rozwijał kilkudziesięcioosobowy zespół sprzedaży Google na rynkach polskim, czeskim, słowackim oraz węgierskim.
Paweł Szukalski jest absolwentem Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku prawo.
Comperia miała 6,3 mln zł skonsolidowanych przychodów
W pierwszym kwartale br. Comperia zanotowała 6,3 mln zł skonsolidowanych przychodów sprzedażowych, 496 tys. zł zysku EBITDA i 226 tys. zł zysku netto, wobec 6,51 mln zł wpływów, 151 tys. zł zysku EBITDA i 20 tys. zł zysku netto rok wcześniej.
W zarządzie Comperii Paweł Szukalski dołącza do Szymona Fiecka (jest członkiem zarządu od połowy 2016 roku) i Wojciecha Małka (w zarządzie od sierpnia 2017 roku).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia