Pepco reklamuje ofertę świąteczną
”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów dyskontowych, obejmującą m.in. ubrania na licencjach Psiego Patrolu i Disney, skrzaty czy świąteczne kubki.

Produkty z oferty świątecznej Pepco już pojawiają się na półkach i będą uzupełniane w listopadzie i grudniu. Dostępne są w ponad 1250 polskich sklepach sieci, zlokalizowanych w galeriach, retail parkach oraz na ulicach handlowych.
- Wiemy, że w tym roku każdy jeszcze uważniej patrzy na domowy budżet. Dlatego, również dla naszych stałych klientek ciągle rozszerzamy ofertę o nowe produkty w najbardziej konkurencyjnych cenach. Dzięki temu mogą regularnie uzupełniać listę swoich świątecznych zakupów, planując wyjątkowe prezenty dla najbliższych oraz nowe, świąteczne dekoracje swoich mieszkań. – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco group commercial director.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Pepco reklamuje ofertę świąteczną