Pepsi odchudza puszkę Pepsi Light (wideo)
Dietetyczna wersja napoju Pepsi Light ma nowe, chudsze opakowanie. Prezentacji nowej wersji Pepsi towarzyszyły równie chude kobiety - przede wszystkim modelki z nowojorskiego Fashion Week.
- Nowe opakowanie ma być odzwierciedleniem "pięknej, pewnej siebie kobiety" - tak twierdzi szefowa marketingu PepsiCo, Jill Beraud. - Taka właśnie jest kobieta Pepsi. To może być każda kobieta, dziewczyna z sąsiedztwa - dodała.

Krytycy, w tym członkowie Narodowego Stowarzyszenia na rzecz zaburzeń odżywiania, są oburzeni. Według nich, Pepsi powinna wstydzić się takiej kampanii, bo piętnuje ona większość kobiet. Pepsi odpiera te zarzuty i twierdzi, że w nowej puszce chodzi po prostu o piękny kształt. - Kochamy wszystkie kobiety, wszystkie kształty - dodaje Beraud.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pepsi odchudza puszkę Pepsi Light (wideo)