Pepsi zmienia się w Pecsi (wideo)
Firma PepsiCo zmieniła w Argentynie nazwę swojego głównego produktu z Pepsi na Pecsi.
Taka decyzja została podjęta z uwagi na to, że w języku hiszpańskim, szczególnie z argentyńskim akcentem, ludzie często zamiast oryginalnej nazwy napoju wymawiają "Pecsi". Z ostatnich badań wynika, że co czwarty Argentyńczyk mówi właśnie w ten sposób.
Na pomysł zmiany nazwy wpadła obsługująca firmę agencja BBDO Argentina, która przygotowała wspierającą całą akcję kampanię reklamową.
Oprócz zmiany nazwy kampania skupia się również na motywie oszczędnościowym, gdyż napój jest o 1 peso tańszy w Argentynie od konkurencyjnej Coca-Coli. Przekaz brzmi: "Jeśli pijesz Pepsi, oszczędzasz. Jeśli pijesz Pecsi, również oszczędzasz".
źródło: AdAge.com
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Pepsi zmienia się w Pecsi (wideo)