PGE promuje się jako sponsor polskich olimpijczyków
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową „Energia z żywiołów”. Ma ona na celu ukazanie PGE jako firmy wspierającej jako sponsor polskich mistrzów sportów wodnych.
Motywem przewodnim w kampanii są dwa żywioły wiatr i woda. Z tych żywiołów czerpią zarówno sportowcy uprawiający sporty wodne, jak i Grupa PGE, która realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku.
PGE z kampanią na olimpiadę w Paryżu
W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym wzięli udział sportowcy drużyn sponsorowanych przez PGE, m.in. kajakarze: Paweł Słowiński i Julia Piasecka, pływak Oliwier Misztal, a także windsurfer Michał Polak. Do stworzenia spotu wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia ze sportowych zmagań podopiecznych Polskiego Związku Żeglarskiego, Polskiego Związku Kajakowego i Polskiego Związku Pływackiego, którzy biorą udział w Igrzyskach Olimpijskich 2024 w Paryżu.
– Energia z żywiołów to nie tylko hasło kampanii, lecz również manifest naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnej energetyki. Morze, wiatr i fale to nie tylko arena sportowych zmagań, ale także źródło czystej, odnawialnej energii i obszar naszej intensywnej aktywności. Wypracowana, spójna linia kreatywna opowiada historię o sile żywiołów i ich pozytywnym wpływie na nasz świat. Tak jak sportowcy przekraczają swoje granice, tak marka PGE wyznacza nowe standardy w obszarze technologii i innowacji offshore – mówi Leszek Kurnicki, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.
Zobacz: Ruszyła Zielona Loteria PGE
Kampania będzie trwała od 26 lipca do 11 sierpnia br. Spoty będą emitowane w telewizji, radiu, internecie i na platformie VOD.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: PGE promuje się jako sponsor polskich olimpijczyków