PHD Media Direction przejmuje od Value Media internetową obsługę Nationale-Nederlanden
Dom mediowy PHD Media Direction wygrał przetarg na obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden w internecie. Dotychczas firma współpracowała w tym zakresie z Value Media (Group One).
PHD Media Direction zajmie się obsługą mediową Nationale-Nederlanden we wszystkich kanałach internetowych. Agencja wraz z partnerem strategicznym - Audience Network będzie odpowiadać za działania performance dla marki, a także za regularne kampanie display. Zajmie się również przygotowywaniem kreacji oraz stron docelowych.
W przetargu PHD Media Direction pokonał m.in. Value Media, poprzednio obsługujące Nationale Nederlanden. Nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.
W marcu br. ubezpieczyciel w kampanii promował się jako atrakcyjny pracodawca.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: PHD Media Direction przejmuje od Value Media internetową obsługę Nationale-Nederlanden