Piątnica wprowadza nowy wariant napojów roślinnych i wspiera je kampanią
OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca telewizję, internet i social media.
OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy.
Napoje Piątnicy Roślinnej będą promowane w kampanii do 21 maja br., m.in. spotami w wybranych stacjach tv, reklamami w digitalu oraz w social mediach.
Celem kampanii „Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu” jest podkreślenie ich pysznego smaku, różnorodności zastosowań, a także – zachęta do ich wypróbowania.
Napoje Piątnicy Roślinnej dostępne są obecnie w 2 wariantach: owsiane i migdałowe, w charakterystycznej butelce z rączką.
Marketing
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piątnica wprowadza nowy wariant napojów roślinnych i wspiera je kampanią