Plakaty Coca-Coli Zero na Euro do wymiany. Flaga do góry nogami
Na reklamach outdoorowych Coca-Coli Zero reklamujących akcję związaną z Euro 2012 flaga Ukrainy ma błędny układ kolorystyczny. Coca-Cola Poland Services zapowiada, że szybko naprawi tę usterkę.
Flaga Ukrainy znalazła się na plakatach reklamujących startującą właśnie promocję Coca-Coli Zero „Niemożliwe staje się możliwe” dotyczącą Euro 2012. Sęk w tym, że na fladze górna połowa jest żółta, a dolna - niebieska, czyli odwrotnie niż w rzeczywistości. Wpadkę szybko zauważyli i zarejestrowali na zdjęciach internauci, informując o tym m.in. na facebookowym fanpage’u marki.
Obrazek.
Przedstawiciele Coca-Cola Poland Services przyznają, że doszło do ludzkiego błędu, zaznaczając, że nastąpił on w początkowym etapie kampanii, kiedy nie osiągnęła ona jeszcze masowej skali. Plakaty, które już rozwieszono, mają zostać wymienione, a pozostałe - poprawione.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Plakaty Coca-Coli Zero na Euro do wymiany. Flaga do góry nogami