Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów
Koncern Disney ujawnił, że należący do niego sportowy serwis streamingowy ESPN+ osiągnął liczbę miliona subskrybentów płacących abonament za dostęp do treści. Wynik jest zaskoczeniem dla branży biorąc pod uwagę że został on osiągnięty po sześciu miesiącach funkcjonowania ESPN+.

ESPN+ wystartował w Stanach Zjednoczonych w kwietniu br. W ofercie serwisu znajdują się transmisje z mniej popularnych dyscyplin sportu w USA, takich jak rozgrywki włoskiej ligi piłkarskiej czy mecze drużyn studenckich w koszykówce oraz baseballu. Na platformie nie ma jednak pozycji nadawanych przez sportową stację telewizyjną ESPN.
Teraz koncern Disney, do którego należy ESPN+ ujawnił, że liczba jego użytkowników osiągnęła milion. Odbiorcy treści w serwisie muszą zapłacić miesięczną subskrypcję w wysokości 4,99 dol.
Disney zaznacza, że większość użytkowników ESPN+ to wyłącznie subskrybenci tej platformy, choć część to osoby korzystające z darmowego dostępu w ramach abonamentu premium wykupionego w stacji ESPN.
Zachodnie media branżowe nie kryją zdziwienia liczbą podaną przez Disneya. W ich opinii osiągnięcie przez ESPN+ poziomu miliona subskrybentów w ciągu kilku miesięcy jest dużym sukcesem w wypadku serwisu streamingowego do którego dostęp jest płatny.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów