Plus promuje ofertę na kartę i zachęca do pozostania w domu
Ruszyła kampania reklamowa Plusa, wspierająca ofertę Plus na Kartę z bonusowymi GB po każdym doładowaniu i bezpłatnym transferem na Facebook, Messenger i Viber.
Emitowany w telewizji spot sieci Plus ma podkreślać, jak ważne w tym trudnym obecnie czasie jest pozostanie w kontakcie z bliskimi, choćby przez telefon lub komunikatory internetowe. Przy reklamie pojawia się hasztag #zostańwdomu.
Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, produkcją spotu zajęło się studio TFP. Producentem jest Ryszard Kłosowski.
Media zakupił dom mediowy Vizeum.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto.
Reklama telewizyjna
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Plus promuje ofertę na kartę i zachęca do pozostania w domu