Podlaskie chce się promować poza Polską. Potrzebna agencja
Władze województwa podlaskiego szukają agencji, która zajmie się opracowaniem założeń kampanii promocyjnej regionu na wybranych rynkach zagranicznych, m.in. w Belgii, Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Budżet to 5,32 mln zł.
Przetarg obejmuje opracowanie koncepcji oraz strategii realizacji kampanii promocyjnej województwa podlaskiego na wybranych rynkach zagranicznych.
Województwo podlaskie realizując działania z zakresu promocji wizerunkowej pozycjonuje się w kraju i za granicą wykorzystując hasło „Podlaskie zasilane naturą” („Podlaskie fuelled by nature”). Ma ono wskazywać, że w Podlaskiem mariaż natury i technologii jest możliwy, a ochrona nieskażonej przyrody nie musi hamować rozwoju gospodarczego. Na potrzeby promocji gospodarczej województwa podlaskiego wykorzystywane jest hasło „Podlaskie – naturalna droga rozwoju” („Podlaskie Region – the natural place to do business”), które ma w subtelny sposób nawiązywać do motta przewodniego promocji regionalnej, koncentrując się przede wszystkim na walorach gospodarczych i potencjale inwestycyjnym województwa.
Podlaskie w Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii
Kampania regionu będzie obejmować Belgię, Francję, Niemcy, Wielką Brytanię i kraje bałtyckie. Będzie skierowana do potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych. Jej celem będzie prezentacja atrakcyjności inwestycyjnej województwa podlaskiego i jego potencjału gospodarczego, budowa pozytywnego wizerunku regionu, jako miejsca skłaniającego do podejmowania wyzwań, inspirującego do poszukiwania nowych kontaktów biznesowych, kreowanie obrazu województwa podlaskiego jako miejsca nowoczesnego, dysponującego dużym potencjałem rozwojowym i inwestycyjnym.
Dodatkowo ma promować firmy prowadzące działalność na terenie województwa podlaskiego oraz wytwarzanych przez nie produktów i oferowanych usług oraz zwiększyć rozpoznawalność regionu wśród potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych przedsiębiorstw podlaskich.
Budżet: 5,32 mln zł
Działania reklamowe będą prowadzone na antenach zagranicznych stacji telewizyjnych, w mediach społecznościowych (co najmniej 4 rodzaje social media),a także w zagranicznych czasopismach biznesowych/branżowych wydawanych drukiem lub formie elektronicznej.
Kampanię zaplanowane w okresie od lI kwartału 2022 roku do lutego 2023 roku.
Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie opracowanie strategii realizacji kampanii, planu jej wdrożenia oraz określenie sposobu monitorowania realizacji kampanii.
Budżet na działania w social mediach wynosi 3 mln zł brutto, na kampanię w telewizji - 2,2 mln zł, a na prasę - 120 tys. zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Podlaskie chce się promować poza Polską. Potrzebna agencja