Podróż z Napoleonem po kuchni francuskiej w nowej reklamie Carrefour
W nowej reklamie Carrefoura brand hero marki - Napoleon - zaprasza w podróż po kuchni francuskiej. Za kampanię odpowiadają agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, studio Dobro, Platige Image oraz Arena Media.

Najnowszy spot hipermarketów Carrefour promuje serię produktów Reffletes de France, która dostępna jest na wyłączność w ponad 800 sklepach sieci w całej Polsce. W ofercie znajdują się dżemy, przetwory, francuskie sery czy wędliny. Bohaterem spotu jest Napoleon, brand hero marki, w którego wciela się Jacek Braciak.
Spot emitowany jest w internecie i stanowi kolejną odsłonę kampanii Carrefour z Napoleonem w roli głównej. W poprzednich bohater promował m.in. piwo oraz elementy wyprawek szkolnych.
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 dla Carrefour. Obejmuje ona emisję spotów w telewizji, radiu, a także aktywności w internecie i social mediach marki. Kampania wspierana jest w newsletterze, aplikacji mobilnej i materiałach POS.
Reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dobro. Postprodukcją zajęło się studio Platige Image, zakup mediów powierzono Arena Media.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Podróż z Napoleonem po kuchni francuskiej w nowej reklamie Carrefour