"Wydarzenia" najdroższe w lutowym cenniku Polsatu
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na luty br. Najwięcej kosztuje spot przy głównym, wieczornym wydaniu “Wydarzeń” - ponad 63 tys. zł.

63,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów) kosztuje 30-sek. spot przy “Wydarzeniach” w dni powszednie. Sporo mniej, bo 43,4 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy emisji serwisu w niedzielny wieczór.
Na 52,8 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym (w niedziele), stawka dla emisji w dni robocze wynosi maksymalnie 43 tys. zł. Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić odpowiednio: 45,4 tys. zł i 36,4 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku reklamowym przy serialu “Pierwsza miłość” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 59,9 tys. zł, a przy programie “Farma” - 46,1 tys.zł. 14 lutego br. Polsat pokaże koncert “Walentynki z Polsatem na Podlasiu” - spot przy nim wyceniono na 33,5 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na luty br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Wydarzenia" najdroższe w lutowym cenniku Polsatu