Rusza polska odsłona kampanii KIA z Robertem de Niro
Wystartowała polska odsłona kampanii promującej nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Akcję przygotowały Innocean Worldwide, Interactive Partners, Havas Media i WebTalk.

Kampania nowego modelu KIA Niro ruszyła na rynku brytyjskim w lipcu tego roku. W tym tygodniu rozpoczęła się polska odsłona akcji.
Akcja pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo - na YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Kreację przygotowała agencja Innocean Worldwide. Za komunikację tej kampanii w social mediach odpowiadała Agencja WebTalk.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rusza polska odsłona kampanii KIA z Robertem de Niro