Polskapresse jeszcze mocniej wchodzi na lokalny rynek. Kolejny powiatowy tygodnik w kioskach
5 listopada w kioskach pojawi się nowy lokalny tygodnik „Głos Międzyrzecza i Skwierzyny”. Wydawcą jest zielonogórski oddział Mediów Regionalnych. To kolejna już inwestycja Grupy Polskapresse (właściciela Mediów Regionalnych) w takie tygodniki.

Nowy, dwudziestostronicowy tygodnik „Głos Międzyrzecza i Skwierzyny” ma się ukazywać w każdą środę w powiecie międzyrzeckim. Obejmował będzie gminy Międzyrzecz, Skwierzyna, Trzciel, Bledzew, Pszczew i Przytoczna.
Wydawca specjalnie dla nowego tytułu otworzył redakcję i biuro ogłoszeń w Międzyrzeczu. W tygodniku na stałe zatrudnione są dwie osoby w redakcji: Dariusz Brożek - redaktor naczelny i Dorota Lipnicka dziennikarz; w biurze ogłoszeń - Anna Włodarczyk. Teksty przygotowują także współpracownicy.
„Głos Międzyrzecza i Skwierzyny” ma kosztować 2,50 zł i ukazywać się z dodatkiem telewizyjnym Super Tele. Wydawca nie ujawnia nakładu.
Przypomnijmy, że we wrześniu Polskapresse kupiła wydawnictwo Express Media, a wraz z nim 17 lokalnych tygodników, ukazujących się w województwie kujawsko-pomorskim. Na początku października Media Regionalne wydały pierwszy numer "Nowin Goleniowa i Nowogardu" w powiecie goleniowskim (woj. zachodniopomorskie), a w Kościanie ukazywać się zaczął tygodnik "Fakty Kościańskie" (woj. wielkopolskie). Pod koniec października bydgoski oddział Mediów Regionalnych wydał „Tygodnik Lipnowski” (więcej na ten temat).
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polskapresse jeszcze mocniej wchodzi na lokalny rynek. Kolejny powiatowy tygodnik w kioskach